środa, 3 października 2012

Dzisiaj:)

Hejjciooo!!
Dzisiejszy dzień taki jak zawsze szkoła szkoła i szkoła...to straszne;P no ale już się nie mogę doczekać piątku ponieważ Rogal przychodzi do mnie na nockę;D A tak wo gule to jak wam leci nauka?? bo mi jakoś idzie. I jeszcze od dzisiaj mam nowe przezwisko...;p stałam razem z Rogale i nagle podszedł do nas kolega i powiedział ze rogal to Misiek a ja Tygrysek ;)) heh to jeszcze trzeba sobie kupić bluzę z tygryskiem i będzie spokoXD iii jeszcze mam straszne zakwasy po wczorajszym harcerstwie... wszystko mnie wczoraj bolało tak że nie wiem;p ale już trochę mniej ;)))

a tu dla was zdjęcia z wczoraj;))



moja kolorowaaa klapkaaaXD

2 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne foty i jaka kolorowa klapka <3

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie oraz zachęcam do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń